Live |
---|
Publicatie op MEDtalks |
E-mail vooraankondiging van de live uitzending naar MEDtalks geregistreerden |
Vermelding van de live uitzending via social media van MEDtalks |
Vooraankondiging van de live uitzending in de maandelijkse MEDtalks nieuwsbrief |
Reminder per e-mail op de dag van de uitzending |
Reminder per sms op de dag van de uitzending |
Productie (digitale) aankondigingsflyer die verspreid kan worden door sponsor(en) |
Social advertising |
On-demand |
---|
Publicatie op MEDtalks |
E-mail aankondiging van de on demand uitzending naar MEDtalks geregistreerden |
Promovideo (embedcode, link & mp4) |
Vermelding van de on demand uitzending via social media van MEDtalks |
Opname van de on demand uitzending in de maandelijkse MEDtalks nieuwsbrief |
Digitale flyer die verspreid kan worden door sponsor(en) |
100 gedrukte flyers |
Advertentie in Medische Hematologie of Hemato-oncologie |
Social advertising (indien doelgroep aanwezig) |
Mailing naar ingekocht adressenbestand |
Standard |
---|
Medium |
---|
Extensive |
---|
MEDtalks heeft zeer betrokken kijkers. Gemiddeld kiest 80 procent van de zorgprofessionals er voor om e-nieuwsbrieven en updates over onze uitzendingen te ontvangen per mail. MEDtalks verstuurt maandelijks een oncologie-nieuwsbrief waarin we live-uitzendingen aankondigen, on demand broadcasts en journaals. Bovendien wordt elke uitzending aangekondigd aan relevante zorgprofessionals. Sponsoren kunnen zich aanmelden en kunnen de programma's bekijken. Sponsoren worden ook op de hoogte gehouden via e-mailmarketing over al onze programma's.
Beste <zorgprofessional>
Nu de vakantie voor velen voorbij is, kan MEDtalks weer rekenen op voltallige panels van studiogasten en adviseurs. Dat heeft als gevolg dat onze agenda zich begint te vullen met allerlei geaccrediteerde (hemato-)oncologische e-learnings. In deze nieuwsbrief...
Met vriendelijke groet, MEDtalks.
MEDtalks ontwerpt digitale flyers en deelt deze met sponsoren en studiogasten. Zowel sponsoren als studiogasten hebben een actieve rol in het onder de aandacht brengen van de uitzending in hun netwerk. Alle digitale flyers zijn voorzien van tracking waardoor er in Google Analytics te zien is hoeveel unieke gebruikers er op de flyer hebben geklikt. MEDtalks rapporteert Google Analytics data samen met kijkcijfer data per uitzending.
Van elke uitzending wordt een promovideo gemaakt. Deze promovideo kan door sponsoren ingezet worden ter promotie van de uitzending. Sponsoren ontvangen een link naar de promo video, de promovideo zelf en een embed code zodat hij ook geplaatst kan worden op de website of bijvoorbeeld in een nieuwsbrief. Tevens wordt de promovideo door MEDtalks gebruikt op social media (voornamelijk LinkedIn) ter promotie van de uitzending.